اطلاعیه ها

پرسش های بیشتر

پرسش های بیشتر

* خرید اینترنتی بلیت چگونه انجام می شود؟
- با کلیک بر پوستر هر برنامه، همه روزهای هفته (در صورت وجود) و سانس های فعال مربوط به آن برنامه به نمایش در می آید. "شهر / روز / سانس / مکان / جایگاه / بهای بلیت مورد نظر" را با دقت انتخاب کرده و در صفحات بعدی، روند خرید ادامه پیدا می کند. با انتخاب درگاه بانکی و پرداخت بهای بلیت، پس از بازگشت شما از صفحه بانک به سامانه، اصل فایل PDF را دانلود کرده و خرید به پایان می رسد.


* آیا بلیت های خریداری شده را می توان تعویض نمود یا پس داد؟
- خیر. بلیت با مشخصات فردی خریدار صادر گردیده و به هیچ عنوان قابل تعویض یا پس دادن نمی باشد.

* ارایه بلیت برای ورود به سالن چگونه است؟
- حتما اصل بلیت ها که در قالب فایل PDF هست را دانلود کنید. می توانید محتوای فایل PDF را روی «موبایل / تبلت» یا به صورت چاپ شده ارایه نمایید.
اسکرین شات قابل قبول نیست.

* چرا بایستی شماره موبایل (فعال) و ایمیل را برای عضویت ثبت کنم؟
- برای اطلاع رسانی احتمالی درباره خرید شما، تغییر ساعت یا لغو برنامه همچنین ارسال رمز ورود به سامانه، نیاز به ثبت شماره موبایل که مورد استفاده شما می باشد، وجود دارد.

 

*** خطای بانکی ***

* چنانچه در روند پرداخت بانکی ایرادی پیش بیاید (برای نمونه: پول از حساب کم می شود ولی به سامانه ایرانتیک برگشت داده نمی شود یا
پیام "خطای پرداخت" می دهد) پیگیری آن به چه صورت می باشد؟
- در صورت بروز این مورد، حتما در بخش «پیگیری خرید» لاگین کنید (کد ملی و رمز عبور). سپس منوی «بلیت های خریداری شده» را کنترل نمایید. چنانچه بلیت شما وجود نداشت، خرید انجام نشده است و مبلغ پرداختی به طور اتوماتیک توسط بانک به کارت شما (حداکثر تا 72 ساعت کاری) برگشت داده می شود.

 

 

*** رمز عبور ***

* رمز عبور در هنگام عضویت، چگونه تعیین می گردد؟
- رمز عبور دارای دستِ کم (حداقل) 6 کارکتر (حرف / عدد / نشانه) می باشد که توسط شما تعیین می شود. پس از تایید عضویت، رمز عبور به شماره موبایل و ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

* اگر فردی رمز عبور را فراموش کند، چگونه می تواند از سامانه استفاده نماید؟
- در منوی «ورود / عضویت» با کلیک بر «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» صفحه دیگری باز می شود. کد ملی و شماره موبایل (فعال) را وارد کرده و رمز عبور تازه به موبایل و ایمیل شما فرستاده می شود.

* آیا امکان تغییر رمز / شماره موبایل / مشخصات فردی و ... وجود دارد؟
- بله. پس از ورود به سامانه از بخش «ویرایش پروفایل» ----> رمز عبور / اطلاعات تماس و ... می توانید نسبت به تغییرات مورد نظر اقدام نمایید.

 

*** چاپ دوباره بلیت ***

* چنانچه به هر دلیلی پس از پرداخت بانکی موفق به دریافت فایل بلیت نشویم، امکان دسترسی دوباره به بلیت ها وجود دارد؟
- آری. بایستی منوی «پیگیری خرید» یا «ورود / عضویت» را کلیک کرده، سپس کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید. (لاگین)
نام شما نشان داده می شود. با کلیک بر نام خود، منوی «بلیت های خریداری شده» برای دریافت بلیت های خریداری شده که سانس آن نگذشته (منقضی نشده) باشد و منوی «گزارش خرید» برای ارایه لیست تمامی خریدهای اخیر شما در دسترس خواهد بود.

 

 

*** پرسش های همگانی ***

* آیا محدودیت سنی برای استفاده از برنامه ها وجود دارد؟
- آری. از ورود کودکان کمتر از سه سال جلوگیری می شود (به جز برنامه های ویژه کودکان که با خرید بلیت امکان پذیر است).
در سایر برنامه ها، خرید بلیت برای همه افراد «سه سال و بالاتر» الزامیست.

* مرورگر پیشنهادی برای استفاده از سامانه ایرانتیک چیست؟
- دو مرورگر Firefox و Google Chrome (به روزشده / Update) بهترین بازخورد و کارایی را دارد. برای سری iPhone استفاده از مرورگر Safari به روزشده هم بلامانع می باشد.

* سامانه باز نمی شود یا خیلی کُند است. مشکل چیست؟
- این سامانه به گونه ای طراحی شده که بتواند پاسخگوی همزمان کاربران بسیاری باشد، ولی به دلیل سرعت پایین اینترنت یا تعداد زیاد کاربران به صورت هم زمان، ممکن است سامانه پاسخگوی برخی کاربران نباشد که البته پس از چند دقیقه و تلاش دوباره می توانید از سامانه استفاده نمایید.

* آیا استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب برای خرید بلیت امکان پذیر است؟
- آری. با همه کارت های بانکی می توانید هر یک از درگاه ها را انتخاب کرده و پرداخت خود را انجام دهید.

* پس از رزرو بلیت (انتخاب صندلی و رفتن به صفحه بعد) تا چه زمانی می توان بهای بلیت ها را پرداخت نمود؟
- از لحظه رزرو بلیت، کاربر 10 دقیقه فرصت دارد تا بهای بلیت ها را پرداخت نماید. پس از پایان 10 دقیقه، صندلی های رزرو شده آزاد گشته و دوباره در لیست فروش قرار می گیرد.

* آیا برای خرید بلیت برنامه ها محدودیت ویژه ای وجود دارد؟
- آری. تعداد بلیت هایی که خریدار در هر برنامه ای می تواند خرید نماید، نسبت به وضعیت همان برنامه تعیین می گردد.

* استفاده از کد تخفیف چگونه است؟
- کدهای تخفیف عمومی، حسب مورد در شبکه های اجتماعی و بروشورهای مجموعه های تحت پوشش و کدهای تخفیف اختصاصی توسط سازمان ها و شرکت ها جهت استفاده کارکنان آن ها ارایه می گردد. پس از رزرو بلیت و پیش از ورود به درگاه بانکی، در کادر مشخص شده، کد تخفیف وارد می شود و با زدن کلید «اِعمال» تخفیف لحاظ می گردد.

* استفاده از سرویس های ویژه (مانند سالن VIP یا فیلم سه بُعدی 3D) چگونه است؟
- پس از رزرو بلیت و پیش از ورود به درگاه بانکی، در جدول بلیت های رزرو شده، امکان انتخاب سرویس (بهای آن به مبلغ بلیت ها افزوده می شود) وجود دارد.

باشگاه مخاطبان سینما

باشگاه مخاطبان سینما

به باشگاه مخاطبان سینما خوش آمدید.

این بخش از سامانه صرفا جهت استفاده اعضای باشگاه در دسترس خواهد بود که با هدف مروری بر فیلم ها و انیمیشن های فرهنگی و مهم سینمای جهان طراحی شده است.

برای آگاهی از برنامه پخش فیلم های خارجی لطفا بخش مخاطبان سینما را دنبال فرمایید.

با عضویت در سامانه از لیست فیلم ها و انیمیشن های خارجی آگاه شوید.

--------------------------------------------------------------------------------------------